lördag 22 oktober 2011

dagens resultat!

L:c på framhoppningen gick allt bra! Jag kunde rida i en samlad energiskgalopp utan att han blev för stark. Inne på banan valde jag att ta ett lägre grundtempo för att jag ajälv skulle hålla koll på allting. Denna rundan kändes jättebra! Vi fick en bra deatans på alla hinder o så;-) slutade med en dubbel nolla! Dock red vi stoora svängar i omhoppningen, efter som vi har fått väldigt ogämna resultat nu på hösten, så ville bara få en dubbel 0! Jagade inte på honnom eller ändrade tempo eller så utan red aom om allt vore en ända stor grundomgång! Blev alltså dubbel0 och precis utanför plasering.
Men nöjd över rundan!<3
L:c+5 kände att jag

hade koll på allt i förra klassen så valde ett lite högre grundtempo. Banan va ganska svår och teknisk men är supernöjd över rundan! Hittade den där underbara känslan då allt bara flyter på! Det ända som gick mindre bra va hinder nr5 där vi missuppfattade varandra och blev ett skitpet. Jag skulle gjort en tydligare halvhalt i svängen och ridit så att vi nodde fram, men jaja sånt händer;-) det va bara 6 av 36 som nollade i grunden, en klurig men rolig bana! Supernöjd med Tuffen idag;-)<3filmen är från Lc+5
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Grattis till de fina resultaten! Ser fint ut men ett litet tips är att kanske rida med liite längre läder... 1-2 hål längre ungefär.. Då kommer du inte att hamna efter honom så i språnget och din sits kommer bli ännu bättre!

    SvaraRadera