fredag 3 februari 2012

Dagens ridpass!

Vi joggade i ridhuset i skritt och trav i låg form så att han inte ska få träningsvärk (som jag). Han va ialla fall superduktig! (som han har varit hela veckan) Det är verkligen härligt när han går så här bra, man är lixom glad hela kvällen sen efter man har ridit:) Imorgon ska an i alla fall få vila och det blir faktiskt inget stall för mig för jag ska köpa ett par nya jeans på förmiddagen och sen är det konfaträff hela eftermiddagen:( Men jag överlever väl... Har inte haft en stalledig dag på hur länge som helst, kommer inte ens ihåg om jag har haft det... haha. Så imorgon kommer jag antagligen vara sur eftersom jag inte får träffa min prins!<3

På kvällen sen i morgon kanske jag ska ha OC kväll med Moa- Bara kolla på OC hela kvällen^^

På söndag blir det stall och plugg. Ska jogga Tuffen på ridbanan? - Om väder + underlag tillåter.

Jag är en mus.
Foto Josse - horseelite.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar