lördag 24 september 2011

Dressyrtävling

Nu har jag kommit hem efter min och Tuffs dressyr debut;) Haha trodde faktiskt att det skulle gå värre! På fram ridningen va han supermjuk och arbetsvillig! Sen när vi kom in på banan blev hal lite spänd och nervös.  Så va det vita staket lite små läskigt i början!;) Men sen när vi väl hade startat programmet flöt det bara på. Han va inte lika fin som på framhoppningen men ändå hyfsat fin ! Duktig va han iallafall!<3 Trodde jag skulle få typ 50-53% efter ritten men sen när jag fick protokollet såg jag att vi hade 63,71%!!! haha blev faktiskt riktigt överraskad! Jag ledde hela tiden tills det bara va 2 kvar, och vad tror ni att dom två gör? Jo får bättre resultat än mig och Tuff^^ Och det va bara 2 placerade så vi kom precis utanför placering;) hihi detta va ialla fall den tråkigaste tävlingen jag har varit på! såå långtråkigt med dressyr! + att alla är typ gravalvarliga!;) Jag känner mig mer hemma på en hopptävling!!!!:D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar