torsdag 4 augusti 2011

Hoppning!

Gotalaget;)
Hoppade på lillkillen idag:) Gick jätte bra! Johanna kom med Solveig och hoppade med:) Då fick jag prova att hoppa i pessoa sadeln vilket kändes SUPER!!::D Vi ska ta ut sadelinpassare om ett tag så att vi vet att sadeln sitter till 100% så att man slipper gå runt och vara orolig om Tuff får ont i ryggen av den nya sadeln!;) Tillbaka till hoppningen då! Det första spronget vi skulle ta va över en liten grind. Red imot det och det blev ett tvärstopp!? Men jag tror att jag behövde det så att jag skulle börja rida som förr igen! så efter detta stoppet började jag RIDA igen och då gick alt toppen! Han hoppade allt jätte bra utan någon tvekan!:) Vi hoppade ett skynke, bred vattenmatta och regnbåge men annars va det bara vanliga hinder. Hoppade en kobination som han skötte sig utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar