torsdag 4 augusti 2011

Självförtroende

Mitt självförtroende har varit på topp hela våren för allt har gått såå bra! men förra helgen i myråsen sjönk allt! Allt jag och Tuff har slitit för under hela vintern och våren! Självförtroendet låg på botten om inte under botten! Men nu idag stämde det igen! Så nu har självförtroendet åkt upp lite iallafall!

Men jag tror att det är inte bra att vara för självsäker heller för då, ialla fall jag börjar mesrida när jag vet att det har gått så bra alla andra gånger så varför anstränga sig? Så jag har lärt mig otroligt mycket under det här bombnerslaget! Jag har helt enkelt svävat på små rosa moln. Och det har ju gått bra ända tills nu! Men nu är det på tiden att jag börjar kämpa för förändring igen!:)<3

1 kommentar:

  1. Nä jag håller med dig. Glöm inte av att rid! Jag tycker i alla fall att du är superduktig som jobbar på med din ponny, han är inte lättast i världen. Jag tror att det går bra på hemmaplan.

    Lycka till/
    Mammis

    SvaraRadera