onsdag 30 november 2011

Dagens ridpass!

Du betyder allt!<3
Efter jag hade skrittat fram skulle jag börja trava på lite bågar och stora volter och så men det gick inte! Han drog ut nosen så långt som möjligt och bara va allmänt jobbig! Jag travade en stund men det kändes helknas, vi sammarbetade inte alls. Så jag saktade av till skritt igen och försökte få ordning på allt i skritten, men samma där, stark, stel och jobbig. Men efter några varv i skritt kom jag på va det var som va fel! Jag spände mig i axlarna, och lixom såste fast mig. Så när jag slappnade av gjorde även Tuff det. Efter ännu lite skrittande i form började vi trava. Vilken skillnad det blev må´ jag säga! :) Han va mjuk, lydig och helt underbar!<3 Sen fortsatte hela ridpasset så! Allt gick kanon! Galoppen va prima balerina<3 Så detta var alltså ett väldigt givande ridpass!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar