tisdag 26 juli 2011

För er som gillar hästar!

Här kommer ett inlägg endast för hästälskare!
vad tycker ni är viktigast hos en häst/ponny??:)
Jag tycker i alla fall att vänligheten är viktigast. För om inte hästen är snäll så är det svårt att få en bra relation/förtroende med den. Och om det inte finns något förtroende så är det svårt att arbeta ihop. Detta tycker jag, men frågan är VAD TYCKER NI??  Imorgon kväll skriver jag upp alla kommentarer/svar i ett inlägg och så kommer jag kommentera era kommentarer/svar!:))

3 kommentarer:

  1. det viktigaste är personligheten, att den ska vara positiv och snäll, såklart.
    det är ju efter personligheten vi bedömmer hästarna, vad de klarar av och inte tex.
    om inte ryttarens och hästens personligheter stämmer ihop, blir det näst intill omöjligt att i alla fall rida den, för då vill man kanske olika saker.

    men även att man har samma mål/intressen i ridningen, annars kan det bli ett problem.

    :)

    SvaraRadera
  2. Det viktigaste för mig är nog att hästenn ska ha hett teperament. För om hästen inte är cool/het kan den inte prestera bra på tävlingsbanorna!:)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig om att vänligheten är viktigast!:)<3 Bra blogg:)<3

    SvaraRadera