lördag 30 juli 2011

Usel tävlingsdag

Gick skit idag! Känner verkligen inte för att blogga när det går så här dåligt men det är väl inte kul att läsa när det bara går bra? Första klassen gick bra 1-4 men när han kände att jag inte red så blev det bara värre och värre!! Så han stanna två gånger på 6. Blev väldigt förvånad eftersom att han alltid hoppar. Så jag gav väl upp så det blev ett stopp på vattenmattan också! Till nästa klassen va han jätte trött. Men han gjorde ändå så gitt han kunde. Blev ett stopp på 5 men där får jag skylla mig själv, för det va helt mitt fel!! Tror att denna usla dag kan bero på det nya bettet? Han kanske konsentrerar sig på äpplesmaken istället för hindrerna? Han går sjukt bra med det bettet i dressyren men han kanske ska ha det vanliga i hoppningen? Har ju aldrig hoppat honom på det bettet förut. Men det bästa
Med dagen är att när det går Bra igen så kommer det kännas extra bra ! För utan motgång finns det inga framgångar! Det har ju gått alldeles för bra för mig och tuffen det senaste så det va kanske dags för en motgång? Jag tror på dig älskling, jag tror att vi kommer bli oslagbara!!<33 det vet att det kommer gå jag känner det på mig! Redan första gången jag såg dig visste jag att du och jag kommer bli något, något STORT! Det tvivlar jag inte en sekund på!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar